۱۳۹۹ فروردین ۲۳, شنبه

بازداشت ۱۱۱ شهروند در یک مهمانی خصوصی در تهران


 فرماندهی انتظامی غرب استان تهران، از بازداشت ۱۱۱ مرد و زن در یک مهمانی خصوصی در یکی از باغ‌ ویلاهای باغستان شهریار، پلمب محل برگزاری مهمانی و توقیف ۳۱ دستگاه خودرو خبر داد. ورود به حریم خصوصی شهروندان و مداخله در امور فردی آنان از جمله انتقاداتی است که به نظام قضایی و انتظامی ایران وارد است.

دستگیری ۱۱۱ مرد و زن در پارتی شبانه شهریار/۳۱ خودرو توقیف شد ...

به گزارش خبرگزاری هرانا، به نقل از فارس، ۱۱۱ مرد و زن در یک مهمانی خصوصی در یکی از باغ‌ ویلاهای باغستان شهریار تهران بازداشت شدند.
فرماندهی انتظامی غرب استان تهران، با اعلام ابن خبر، افزود: “ضمن پلمب محل برگزاری، عوامل برگزارکننده نیز دستگیر و جهت اعمال قانون، در اختیار مرجع قضایی قرار خواهند گرفت”.
در این مهمانی ۳۱ دستگاه خودرو شهروندان نیز توقیف شده است.
حسن روحانی، رییس جمهور ایران در اوایل سال ۱۳۹۵ گفته بود: «حق نداریم در زندگی خصوصی و عمومی مردم دخالت کنیم.» او همچنین گفته بود: «آزادی مردم با آیین نامه و سلیقه افراد و برخی دستگاه‌ها نمی تواند محدود شود و آزادی مردم به غیر از قانون با هیچ چیز دیگری محدود نمی شود و حتی دولت و قوه قضاییه هم نمی توانند مردم را محدود کنند و فقط قانون می تواند چارچوب‌هایی در این زمینه داشته باشد.»

لازم به ذکر است که ورود به حریم خصوصی شهروندان و مداخله در امور فردی آنان از جمله انتقاداتی است که به نظام قضایی و انتظامی ایران وارد است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

گلایه محسن تنابنده از گرانی اجاره ها

محسن تنابنده، بازیگر و نویسنده سینما و تلویزیون که همه او را با ایفای نقش نقی معمولی در سریال «پایتخت» می‎شناسند، تصویر جالبی را در اینستاگر...