۱۳۹۹ فروردین ۲, شنبه

ابتلای چند هنرمند به کرونا؛ خانه سینما خواستار جلوگیری از تولید فیلم‌ها و سریال‌ها شد

خانه سینما در نامه‌ای به مدیر بیماری کرونا در کلان شهر تهران از ابتلای شماری از عوامل و بازیگران سریال‌های تلویزیونی به این ویروس خبر داده و از او خواسته است تا روند تولید فیلم‌های سینمایی و سریال‌های تلویزیونی متوقف شود.
این نامه را کارگروه مدیریت بحران خانه سینما خطاب به علیرضا زالی نوشته است و عنوان می‌کند که از بین «ده مورد مشکوک» در میان عوامل و بازیگران شاغل در صحنه‌های فیلمبرداری، دو نفر در سریال «گیل‌دخت» و یک نفر در سریال «ایل‌دا» به کرونا مبتلا شده‌اند.
ابتلای چند هنرمند به کرونا؛ خانه سینما خواستار جلوگیری از تولید ...
خانه سینما می‌گوید نتیجه تست کرونای یک نفر دیگر در سریال «زیرخاکی» نیز مثبت شده است، «ضمن اینکه فیلم‌های منتشر شده از پشت صحنه سریال سلمان فارسی، نگرانی‌های زیادی را درباره این پروژه ایجاد کرده است».
سریال «سلمان فارسی» مراحل آخر فیلمبرداری خود را در جزیره قشم طی می‌کند.
خانه سینما درخواست کرده است که به دلیل گستردگی جغرافیایی و انسانی حرفه فیلمسازی «به هر طریق ممکن از ادامه روند تولید فیلم‌های سینمایی و سریال‌های تلویزیونی و تمام فعالیت‌های هنری ممانعت شود».
سخنگوی وزارت بهداشت ایران روز یکشنبه اعلام کرد که تاکنون ۱۳ هزار و ۹۳۸ نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که ۷۲۴ نفر آنها جان باخته‌اند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

گلایه محسن تنابنده از گرانی اجاره ها

محسن تنابنده، بازیگر و نویسنده سینما و تلویزیون که همه او را با ایفای نقش نقی معمولی در سریال «پایتخت» می‎شناسند، تصویر جالبی را در اینستاگر...